Lite nya kort

Jag har hunnit göra lite nya kort!

Till det här kortet har jag använt ett helt underbart papper från Kaisercraft, älskar verkligen deras serie med ugglor!



Lite dåligt kort, men det är ett Slidekort, och bilen snurrar när man lutar det åt sidan!




Det här kortet har jag gjort av ett papper jag köpt på Bokia, visst är det somrigt och fint?




Ett crisscross-kort med muffin!




Ännu ett baklsekort, toppen av kakan är ditsatt med en 3d-kudde för att ge lite mer liv åt kortet!


Kommentarer
Postat av: Josåfin

hej!

jag gillar det översta kortet med ugglorna på!

det var enkelt och snyggt!

himla kul det här är!

2010-04-07 @ 22:40:10
URL: http://josafin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0